who owns my heart.

Weey, aktivt.

Jobbat lite, badat lite, gjort en del sen sist. Men the main things då
Min häst lever livet, moi jobbar lite då o då o latar mig, helt ok..


Blir typ gråtfärdig över att ja slipper skolan nu i höst, då ja såg att
nån nämde att de bara va ca 30 dar kvar tills skolan nu, jag slipper
döör så jävla underbart. Får lön snart också awesome, utomlands!!!!"!pepp

Min älskade bästaste ponny har lärt sig snurra också haha, ett projekt
jag startade häromdan som nu sitter, hon e bäst. Gör allt för lite godis
dock så ställde hon sig på min fot när hon skulle göra sin 360, så min fot
har mått sådär efter det.. Älskar henne ändå.


Imorgon blire tandläkaren,dör på riktigt. Sen efter det blire sista sittningen
för min tatuering hihihhi, vad blir härnäst? :D
en bild ja har suttit o photoshopat nån halvtimme
ganska nöjd ändå hih ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0